joi, 3 februarie 2011

S-a dus pe pustiu...

In titlu ma refer la blog...si era atat de tanar...atat de frumos...crestea bine de tot(ca penisul lui Terente)...si totusi s-a dus pe pustiu. Vorbeam cu Oantza zilele astea si mi-a amintit despre cateva chestii de prin blog...bah nene aveam haz...adica radeam cu lacrimi cand scriam...si vreau sa revina acea placere...pentru ca era de durata...nu ca o partida de sex. Si astazi vorbeam cu un alt prieten...si imi povestea cum trece printr-o peroada grea din viata lui...nu n-a murit nimeni...este doar o perioada de onanie...ni se intampla tuturor. Totusi o sa se termine astazi-maine...nu sa nu credeti ca si-a facut prietena...are luxatie. Imi place de Crudu...o stiti ?...trebuie sa o stiti...mai ales daca aveti bani...atunci o stiti bine. O fata foarte intrepatrunsa de meserie(nu cea de asistenta tv)...care o ia in serios...si in alte locuri...care are demnitate(pentru ca nu stie ce-i aia)...care daca o pui langa o caramida... realizezi ca are un mic avantaj datorita sanilor. Am inceput sa ne obisnuim cu prostia la tv...azi unul...maine altul...una cruda...o perversa...de pe targu ocna...sau o perversa cruda...probabil tiganu ar da o perversa la cruda...cine stie...sigur treaba pute( a se vedea cazul tigan peste tipa cruda...clar combinatie de mirosururi obscure...rezulta treaba imputita). Un vecin isi bate nevasta cred ca nu vrea sa ia pastilele ca-l aud cum spune...inghite-o fa ca te omor ! inghite-o !...si aia fraiera...dai cu apa si se duce...eu le luam,( RIP VM ). Ma bag la somn...nb !

Niciun comentariu: