vineri, 4 februarie 2011

Caini...



A reaparut problema cainilor fara stapan...chestiune care reapare la cativa ani...dupa un deces...sau un atac..etc. Cainii in general imi sunt foarte dragi...si apreciez oamenii care au in grija un caine ( nu asa de mult ca pe cei care au in grija un copil...dar asta e alta discutie). In Bucuresti exista o gramada de caini vagabonzi...ii vezi la tot pasul...unii sunt de treaba...altii nu...insa ce-i de facut ?...bani se pare ca s-au dat din partea ue...pentru niste adaposturi ceva...dar banii au fost tocati...au disparut...sa spunem ca "au fost mancati de caini". Acum cateva zile ma intorceam acasa...la o ora destul de tarzie...si undeva prin zona obor cativa caini practic s-au repezit la mine...erau vreo 4...si erau foarte agresivi. In general se spune ca daca n-ai treaba cu ei...nici ei n-au treaba cu tine...fals...eu n-am avut nicio treaba cu ei. Se mai spune ca daca te latra trebuie sa-i ignori...daca faceam asta acum probabil eram si eu la stiri. M-au inconjurat si au tot incercat sa ma muste de picioare...insa eu ca un balerin suav i-am evitat...mint...de fapt am apelat la o latura mai sensibila a lor...aruncandu-le un os( era bine daca mergea asa...doar ca singurele oase pe care le aveam la mine erau cele din corp...si nu aveam de gand sa cedez din ele...asa sunt eu mai egoist). Eh...adevarul e ca am dat de cateva ori din picioare ca un dansator de step...pulsul era maxim...parca dansam pe manele asa eram...si dupa vreo 50 de metri de dans din partea mea...si latrat din partea lor...bine ca mai schimbam la 10 metri...latram eu si dansau ei...ca oboseam :)...am reusit sa scap...teafar si nevatamat...dar putin speriat ce-i drept. O solutie nu stiu care ar fi...ideea care suna cel mai bine este cea cu strangerea lor...si amplasarea unui adapost undeva langa oras...dar cred ca asta nu se va realiza. Nu am nimic cu ei...nici macar cu cei care m-au "atacat"...li s-o fi parut lor ca am facut eu ceva...poate nu suporta pantalonii largi...treaba lor...cert e ca trebuie sa se faca ceva. Cainii in general sunt niste animale foarte simpatice cu care te-ai giugiuli toata ziua( mai ales dobermanii)...glumesc...sunt ok toti cainii. Totusi daca tot iti permiti...mai bine iei si ingrijesti un copil :)...adica tot aia e...si asta mic poate sa lase par peste tot !

3 comentarii:

pka spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pka spunea...

ai facut intamplarea sa para foarte haioasa, in felul in care ai povestit o:))

Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.