joi, 1 iulie 2010

1 iulie...lma bro !

E ziua fratelui...la multi ani bro...sanatate ! 23 de ani faci...incredibil parca ieri aveai 22...de fapt chiar aveai...in fine. Ma gandesc ca suntem din ce in ce mai batrani dar oare suntem mai intelepti...sau in loc de evolutie dam in regres. Ma gandesc la cum eram in liceu...nu vad progresele :)...ma gandesc la cum eram in facultate...la fel...sau poate ca nu simt eu picaturile de evolutie...sau poate ca sunt subiectiv...sau poate ele chiar nu exista ! E ziua ta...ziua scumpirilor...o sa tot cresti odata cu tva-ul ceea ce nu-i putin lucru...probabil din cauza ta suntem mai saraci astazi :)...dar nu cred ca ai tu ghinionul asta. Imi place cum te zbati tu sa-ti gasesti jumatatea...nu-mi place cand esti dezamagit...nu-mi place cand te arunci cu capul inainte dupa toate...(ma abtin sa le numesc) fufele...n-am putut. Imi place cand zambesti si vezi viata in roz ( rare momente) si urasc clipele in care debitezi tot felul de tampenii despre viata ( prietenii stiu de ce ). Sper sa ai un an bun...sa fi sanatos...si putin mai calculat. Vreau sa nu mai visezi cu ochii deschisi si sa ai rabdare...pentru ca ce-i al tau e pus...acolo undeva. La multi ani ! [oo]

Niciun comentariu: